Wrzesień / September

Heja,

Niedawno byłam na krótkim spacerze, podczas którego pozwoliłam sobie zrobić kilka LPSowych zdjęć. Jako „modelkę” wybrałam petka pierwszego z brzegu – suczkę Cindi. Zdjęć mało – bo tylko dwa, ale za to nawet udane.

W sumie nie mam Wam o czym na razie pisać, może jutro coś wymyślę ;P Jeszcze do mnie nie dotarło, że jest weekend. Możliwe też, że rzadko będę pisała, bo moja koleżanka jest w szpitalu i nie wiadomo kiedy ją wypuszczą 😦 A do szpitala mam raczej daleko…

Przepraszam za tak krótki wpis. Życzę Wam (i waszym LPS) miłego weekendu. Do napisania.

Hello,

Recently I went for a walk, during which I took some LPS’ photos. For a „model” I chose Cindi. Photos are few but I think they’re successful.

I don’t know what to write, maybe tomorrow I’ll think something ;P It didn’t reach to me that’s weekend. Possible that I won’t write often because my friend is in hospital and we don’t know when she’ll leave it 😦 And I have quite far to hospital…

Sorry for so short note. I wish you (and your LPS) nice weekend. Write to you soon.

Tagi:

1 responses to “Wrzesień / September”

  1. Mr Lovjusz says :

    Śliczne zdjęcia i fajna notka. Dużo zdrowia koleżance.
    —————
    about-lps.blogspot.com – NNotki – skomentujesz?

Dodaj komentarz