Co nieco o Marmoladzie / Somewhat about Marmalade

Hej,

Wstyd mi, że tak dawno nie pisałam… To przez brak czasu. W tym tygodniu nie mam aż tak dużo pracy więc notki powinny pojawiać się częściej 😉 Okej, przejdźmy do opisu Marmolady

♥ Charakter: Marmoladka (zwana też czasem Megan) jest słodka jak miód. Zawsze stara się pomagać innym. Jest bardzo dojrzała i trochę nadopiekuńcza ale ktoś przecież musi pilnować żeby nikomu nic się nie stało 😛 Lubi gotować i śpiewać. Ma chłopaka (jeszcze go nie opisywałam).

♥ Ocena figurki: Ma śliczny motyw i jasne kolory, które dodają jej słodyczy. Mam tylko pewne wątpliwości co do łapek: przednie są o wiele większe niż tylne. Nie wiem jak Wam, ale mi przypominają łapy Alexa z „Madagaskaru”. Była z niebieską butelką.

Hey,

I’m ashamed that I didn’t wrote so long… It’s because I didn’t have time. This week I haven’t got so many work so notes should appear more often 😉 Ok, let’s go to Marmalade’s description.

♥ Character: Marmalade (sometimes call Megan) is sweet as honey. She always try to help the others. She’s very mature and overprotective too much but someone has to look after the others at last 😛 She likes cooking and singing. Marmolade has a boyfriend (I haven’t described him yet).

♥ Figure rate: She has pretty motive and bright colors which add sweetness. I have only doubts because of legs: front are much bigger than back. They reminds me Alex from „Madagascar”. She was with the blue bottle.

 

Tak wiem, mało krytycznie odnoszę się do moich petków. No ale jak można krytykować jakiekolwiek LPS, skoro wszystkie są na swój sposób kochane. 

To już koniec notki. Pa ♥

I know, I’m saying only good things about my pets. But how anybody can criticize any LPS, when all of them are lovely in their own way.

It’s the end of the note. Bye ♥

Tagi: ,

Dodaj komentarz