I’m coming back / Wracam

Hello LPS lovers!

As you can see in the title I would like to continue writing on my blog. I didn’t leave it but I took a break. Maybe I’ll take a longer break again but not now.
Anyway,

some time ago I discovered Cookie Swirl on Youtube. I love her videos (not only about LPS) and they make me will to do my own videos. Probably I won’t have time now, but on holidays or in June I’ll try to make something. Please be patient. I really hope my videos will be really entertaining. I want them to be perfect 😉 
In the end I want to say that I have bought Sweet Safari set and I absolutely love it! Especially the jaguar ♥ You can see a photo under this post. 

That’s all for now, see you guys ♥

Siemka miłośnicy LPS!

Jak widać w tytule, wróciłam by kontynuować bloga. W zasadzie nigdy go nie opuściłam, tylko zrobiłam sobie przerwę. Niewykluczone, że znowu będzie taka dłuższa przerwa ale jeszcze nie teraz.

Tak czy siak, niedawno odkryłam na Youtube kanał Cookie Swirl. Uwielbiam jej filmiki (nie tylko o LPS), które sprawiają że też mam ochotę kręcić filmiki. Pewnie teraz nie będę miała czasu, ale w wakacje albo jakoś w czerwcu spróbuję coś zmontować. Bądźcie cierpliwi. Bardzo bym chciała żeby moje filmiki były naprawdę ciekawe i żeby je doprowadzić do perfekcji 😉

Na końcu powiem Wam, że niedawno do mojej kolekcji LPS dołączył przecudowny zestaw Sweet Safari, w którym się zakochałam. A najbardziej w jaguarze ♥ Zdjęcie możecie zobaczyć pod postem.

To tyle na razie. Do zobaczenia ♥

Image

Tagi: , , , , ,

Dodaj komentarz