Co nieco o Cassino / Somewhat about Cassino

Cześć,

Wcześniej nie pisałam, bo nie miałam czasu ani weny. Mam katar i jestem osłabiona ;/ To chyba przez tą pogodę – nie może się zdecydować. W tej notce zaprezentuję Wam charta o imieniu Cassino. Być może pamiętacie, że dostałam go na Imieniny 🙂

♥ Charakter: Cassino jest nieśmiały i czasem brakuje mu pewności siebie. Na szczęście ma wielu znajomych przy których potrafi się otworzyć. Piesek ten to prawdziwy dżentelmen, który mimo nieśmiałości wie jak postępować z kobietami. Uwielbia jeść (zwłaszcza słodycze, choć po nim tego nie widać).

♥ Ocena figurki: Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Co prawda ma trochę nierealistyczne łapki – przednie grubsze niż tylne – jednak ma bardzo ładne kolory i jest uroczy. Był z butelką (na drugim zdjęciu).

Hello,

I didn’t write before because I hadn’t got time and vein. I have catharist and I feel a bit tired ;/ I think it’s because the weather – it can’t decide. In this note I’ll present to you chart with a name Cassino. Maybe you remember I get him for my Name-day 🙂

♥ Character: Cassino is shy and sometimes he needs more confidence. Fortunately he has many friends with which he can open up. This doggie is real gentleman, which despite shyness knows how to behave to women. He loves to eat (especially candy, although he don’t looks fat).

♥ Figure rate: I fell in love from the first time. Although he hasn’t realostic paws – front bigger than back – but he has very nice colors and is cute. He was with a bottle (in the second picture).

 

To by było na tyle. Do napisania! ;*

It’s all for now. Bye! ;*

Tagi: ,

2 responses to “Co nieco o Cassino / Somewhat about Cassino”

  1. Ania777 says :

    Bardzo ładny! :*
    ————————-
    http://only-lps.blogspot.com/

  2. Mr Lovjusz says :

    Śliczny , mam go *-* :D, zapraszam do mnie na notkę :D.

Dodaj komentarz