Jenica

Dobry wieczór xD

Piszę drugi raz, bo moi Rodzice byli dzisiaj w sklepie i kupili mi saszetkę ze zwierzątkiem 😀 Zanim otworzyłam pooglądałam z tyłu wszystkie petki, które mogą być w środku. Według mnie wszystkie są ok, jedynie rekin nie wzbudza mojego zaufania. Właściwie ciężko powiedzieć którego chciałabym najbardziej, bo obrazek to obrazek, a na żywo to na żywo. Wróćmy jednak do mojej nowej figurki. Znowu się zakochałam! ♥ i tu zdziwienie – wydawało mi się, że jak to z g3 to będzie nie bardzo, a tu takie cudeńko :3

Good evening xD

I’m writing 2nd time because today my Parents were in the shop and the bought me sachet with a pet 😀 Before I opened, I was viewing on the back all  pets which can be inside. For me all are ok, only shark doesn’t raise trust. It’s hard to say which I want most because picture is picture and live is live. But let’s back to my new figure. I fell in love again! ♥ and there surprise – it seemed to me that if it is g3 so it won’t be good. I was wrong. It’s a miracle :3

Wybaczcie że z ręki – tak najlepiej widać.

Sorry it’s from hand – then is better view.

Nazwałam ją Jenica (Dżenika ;)). Czyż nie jest słodziutka? Plus ten różowy napis. Majstersztyk x3 

Powoli kończę na dziś, jutro prawdopodobnie nie będzie notki, bo jadę jednak do mojej koleżanki do szpitala i nie wiem na jak długo. Mam nadzieję, że podoba Wam się Jenica =) Dobranoc!

I named her Jenica. Isn’t she cute? Plus this pink inscription. Masterpiece x3

I’ll sing off slowly, tomorrow probably I won’t write a note because I’m going to my friend to hospital and I don’t know how long I’ll be there. I hope you like Jenica =) Goodnight!

Tagi:

1 responses to “Jenica”

  1. Mr Lovjusz says :

    Piękna, też ją chcę *-*.

Dodaj komentarz